ΝΤΟΥΖΙΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ

ΝΤΟΥΖΙΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ

Ακολουθεί ένα κείμενο εκτενές όπως επιτάσσει η σοβαρότητα του προς ανάλυση θέματος.

Αν στις αλλαξιέρες η κυρίως δράση εκτυλίσσεται αόρατη για το ευρύ κοινό, στις ντουζιέρες των παραλιών εκτίθεται σε δημόσια θέα ένα σημαντικό μέρος από την προσωπικότητα του λουόμενου, για αυτούς τουλάχιστον που μπορούν να αποκωδικοποιήσουν την ιεροτελεστία των κινήσεών του.

Κατασκευασμένες κι αυτές όπως οι αλλαξιέρες με άθλιο τρόπο από σκιτζήδες του δήμου, με φτηνιάρες βάνες των ¾ καταδικασμένες σε γρήγορο ξεχαρβάλωμα και αστήρικτους σωλήνες που γρήγορα αποκτούν κλίση φθάνοντας στο όριο θραύσης στο σημείο που ο σκιτζής ένωσε το σωλήνα παροχής με το κατακόρυφο στέλεχος, αξίζει ένας μελετητής της αντοχής υλικών να παρακολουθήσει το time line της σύντομης «ζωής» των. Η θεαματική τελική πτώση της ντουζιέρας επέρχεται όταν κάποια/ος με όχι ευκαταφρόνητο σωματικό όγκο, θα στηριχτεί πάνω της ορθοστατούμενος μόνο στο ένα του πόδι καθώς ξεπλένει την πατούσα του άλλου (βγάζοντας ή μη τη σαγιονάρα) και έχοντάς το σηκώσει και λυγίσει εν είδη πόζας του Ian Anderson των Jethro Tull. Μια τέτοια σκηνή όμως που αποτελεί σπάνιο στιγμιότυπο highlights της παραλίας, δεν έρχεται συχνά και μόνο μανιακοί και υπομονετικοί ντουζο-spotters μπορούν να την απαθανατίσουν.

Με τη γνωστή απόγνωση των αναμενόντων προς καταβροχή στη σειρά κάποια τυπική ημέρα παραλιακής κοσμοσυρροής, οι καθ’ έξιν χρήστες-βασανιστές των νεύρων μας μπορούν να διακριθούν συνοπτικά στους εξής:

  1. Μεσόκοποι κύριοι ικανών διαστάσεων των οποίων ο απλός καταιωνισμός του νερού στο κορμί τους ποτέ δεν είναι αρκετός. Πέρα από το μανιώδες τρίψιμο με τις παλάμες τους, προσώπου, τριχωτού κεφαλής, στήθους, μπράτσων, μασχαλών και ποδιών λες και ξεπλένονται από ραδιενεργά κατάλοιπα, έχουμε και την κορύφωση της δράσης ως εξής: Με μια επιβλητική κίνηση του χεριού τεντώνουν μέχρι θραύσεως σχεδόν το λάστιχο του σωβρακομαγιού (καλό έ; ) τους έτσι ώστε να σχηματιστεί η απαιτούμενη εμπρόσθια ή οπίσθια σπηλαίωση για να δροσιστούν και ξεπλυθούν καλά τα απόκρυφά τους, εμπρόσθια εξαρτήματα και οπίσθιο φαράγγι. Αυτή η ιεροτελεστία διανθίζεται ενίοτε και με τη βίαιη και ικανής διάρκειας κατάλληλη θώπευση των γεννητικών οργάνων και της οπίσθιας χαράδρας προς αποκόμιση επιπλέον απόλαυσης. Όταν με το καλό τελειώσουν όλα τα παραπάνω, ο καθαρμένος πλέον μύστης με ένα είδος χαρακτηριστικών τιναγμάτων της κεφαλής εν είδη κυνός και με ένα μυστηριακής σημασίας χλιμίντρισμα ευχαρίστησης αποχωρεί τινάζοντας κι από τα χέρια του τις εναπομείνασες σταγόνες.
  2. Η παραπάνω περίπτωση που αφορά άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, μπορεί να λάβει δραματικότερες διαστάσεις στην περίπτωση που υπάρξει και έντονο σαγιοναροπλύσιμο (το οποίο ειρήσθω εν παρόδω αποτελεί υποχρεωτικότητα για όλους) και επιπλέον σχολαστικό μακράς διάρκειας επαναλαμβανόμενο πλύσιμο βατραχοπέδιλων, μασκών και χερακιών. Εχω καταλήξει στο ότι πρέπει να υπάρχει κάποια βαθιά λατρευτικής φύσεως σχέση μεταξύ αυτών των πλαστικών και των κατόχων τους. Την ολοκαυτωματική βέβαια περίπτωση αποτελεί το πλύσιμο των κανό, των στρωμάτων έως ακόμα και ιστιοσανίδων από εισβολείς που εφαρμόζουν το δόγμα του ολοκληρωτικού πολέμου.
  3. Εξέχουσα θέση στην κοινοβιακή ζωή της παραλίας ως προς τη διαχείριση των υδάτινων πόρων, αποτελούν οι μαμάδες που ηγούνται μιας κουστωδίας βλασταριών τους είτε στην αγκαλιά τους, είτε κλωσσοπουλικώς καθοδηγούμενα προς τη λαχταριστή ροή της ντουζιέρας. Αν δεν έχεις προλάβει να βρεθείς πριν απ’ αυτές κάτω από το στόμιο εκροής της, τότε που πρωτοβλέπεις αυτή την επιδρομή, παράτα το. Αν πάλι το τηλεμετρικό σου σύστημα υπολογισμού απόστασης σου λέει ότι δεν θα προλάβεις να φτάσεις πρώτος, πάλι παράτα το. Είναι τόσοι και τόσες οι Γιαννάκηδες και Ελενίτσες που θέλουν να παίξουν με το νερό, τόσοι οι μπέμπηδες και οι μπέμπες που οι μαμάδες μεταξύ των κλαμάτων τους δεν θέλουν ν’ αφήσουν άβρεχτη καμιά φτέρνα του Αχιλλέα, που όσο κι αν ελπίζεις σε θαύματα ματαιοπονείς. Μάλιστα πρέπει να υπολογίσεις ότι μετά τα παιδικά κορμάκια ακολουθεί και το ξέπλυμα φτυαριών, κουβαδακίων, σωσιβίων και κάθε είδους πλαστικών.
  4. Για το τέλος άφησα την ποινικής φύσεως αλλά και ψυχιατρικού ενδιαφέροντος περίπτωση των σαμπουαντζήδων. Ανεξαρτήτως φύλου (με συχνότερη όμως την περίπτωση των ανδρών) υπάρχουν οι πλήρως απελευθερωμένοι και άνετοι συμπολίτες μας που λούζονται με το υπό μάλης μεταφερόμενο σαμπουάν τους και με τη σαπουνάδα του πλένουν όχι μόνο το τριχωτό της κεφαλής αλλά και στήθος (δασύτριχο ή μη), χέρια και φυσικά όλη την εσωτερική του μαγιό περιφερειακή σωματική ζώνη, φροντίζοντας η σαπουνάδα να φτάσει σε κάθε πτύχωση του κάτω κορμού. Γενικώς πρόκειται για ένα φαντασμαγορικό θέαμα με τα υπολείμματα του αφρού να αυλακώνουν βουκολικά ρυάκια στην άμμο μέχρι να ενωθούν με τη μητέρα θάλασσα. Για αυτές τις περιπτώσεις θα μπορούσε να δικαιολογηθεί ακόμα και η επανασύσταση της ΟΠΛΑ προκειμένου να προβαίνει σε εκτελέσεις on the spot.

Γιώργος Χώτος, Ιούλιος 2024