Ακαδημαϊκές αλήθειες

Ακαδημαϊκές αλήθειες

Ενοχλητικές αλήθειες και λίγες είναι | 02/12/2017 22:48
Εξαιρετικό άρθρο από τον κ. Παπαχρήστου. Θίγει με αβρότητα ένα θέμα που έχει δραματικότερες (και σοβαρότερες προεκτάσεις. Τα συγγράμματα για παράδειγμα πρέπει να έχουν ψυχή, και για να έχουν, πρέπει ο συγγραφέας (ακαδημαϊκός δάσκαλος) να μπαίνει στο μυαλό του φοιτητή αναγνώστη. Θέλει και λογοτεχνική μαστοριά το σύγγραμμα για να μην απωθεί. Οπως μαστοριά και ειλικρινό πάθος απαιτεί και η διδασκαλία. Ο καθηγητής πρέπει να είναι ηθοποιός που δίδει παράσταση για να κερδίσει τους θεατές του. Και βεβαίως να τους υπενθυμίζει πάντοτε ό,τι χωρίς διάβασμα δεν πας πουθενά. Και το τελευταίο αλλά απωθημένο. Η ποιότητα των δημοσιεύσεων. Βιαστικές, αγχωτικές κατά συρροήν παραγωγές για ενίσχυση βιογραφικού.
Γιώργος Χώτος

Απάντηση σε Γιώργος Χώτος
Απάντηση | 04/12/2017 11:14
Από τα κορυφαία και πιο εύστοχα σχόλια που έχω διαβάσει για την ακαδημαϊκή εκπαίδευση, και για τα χαρακτηριστικά και τον διπλό ρόλο του καθηγητή-ερευνητή! Τι να προσθέσω…
Κ. Παπαχρήστου

https://www.tovima.gr/2017/11/28/opinions/akadimaikos-logos-kai-akadimaiki-aytareskeia/#.WiMPSduUkDY.google_plusone_share